Wat doen we
Marketing Strategie
Marketing is een van de kernen van een organisatie (zowel publiek als privaat). Marketing is een ‘mindset’, geen afdeling. Wij definiëren marketing als het Bouwen van Duurzame Business:
- Bouwen: de prestatie van een bedrijf is het resultaat van afgestemde offers in de gehele organisatie.
- Duurzaam: het zeker stellen dat het bedrijf overleeft op de lange termijn. Waarde moet gecreëerd worden voor het bedrijf en de klanten.
- Business: Het doel van marketing is het realiseren van bedrijfsdoelen door het uitwisselen van ‘offers’ met de klanten.
Wij helpen organisaties met het verdelen van marketingmiddelen ten behoeve van het creëren van een concurrentievoordeel. Het proces bestaat uit het plannen en implementeren van marketingactiviteiten om het huidige en toekomstige concurrentievermogen van een bedrijf te optimaliseren.
Wanneer de doelen zijn bereikt, start een nieuwe reis. De concurrentie zit nooit stil, de omgeving verandert continue en managers passen steeds hun ambitie aan. In essentie heeft een bedrijf twee taken: marketing en innovatie. Marketing bestaat uit alle processen die waarde toevoegen aan de klant van de organisatie. Er is maar een manier om te winnen en te blijven winnen; voortdurend blijven innoveren. Innovatie is de zuurstof voor marketing.
Wij zijn
Strategie